Page 2 - Gazeta AFP
P. 2
E martë, 13 shkurt 2018 2
OP-ED
Botim i Independent Balkan
News Agency shpk
E përditshme, nga e hëna në të
premte
Adresa: Kutia postare nr. 86,
Tiranë - Shqipëri
Tel: +355 4 4325539
Email: [email protected]
Rrjetet sociale:
www.twitter.com/afp_al
PARATË QË HEDHIM PËR
www.facebook.com/afp.al
Themelues: Spyridon Sideris
[email protected]
Kryeredaktor: Edison Kurani
[email protected]
Marketing:
[email protected] RRUGËT E BALLKANIT
Tel: +355 4 4325539
Cel: +355 67 20 66797
Menaxher shpërndarjeje:
Auron Çava dilemë ngatërrohet më tepër, duke parë se dhe kusht Selanikun. Gjithësesi, krijimi i një korridori
[email protected] vendet tona fqinje, Kosova dhe Maqedonia, pas të plotë nga Durrësi në bregdetin bullgar, nuk
Cel: +355 67 20 66798 të cilave jemi ankoruar me ndërtimin e është diçka e thjeshtë. Nëse hekurudha shqiptare
Zv/kryeredaktore & Ekonomi: autostradave, në strategjitë e tyre të zhvillimit mbetet dy kilometra larg kufirit maqedonas, rrjeti
Eglantina Nasi nuk përputhen me idetë fillestare, për të cilat ka i saj nuk ka asnjë kilometër të elektrifikuar.
[email protected] derdhur pará në ngritjen e udhëve, shteti shqiptar. Ndërkohë, nga ana maqedonase mungojnë 50
Sociale & Shëndeti: Moskoherenca dhe mungesa e planifikimit kilometra hekurudhë deri në pikën e Kërçovës,
ndërsa mbetet gjithashtu e mangët linja Shkup-
rajonal, vërehet edhe në vendimet e përcjella së
Sonila Isaku fundmi nga autoritetet zyrtare të tre shteteve. Sofje, me gjatësi 164 kilometra. Gjithësesi, një
[email protected] Gjithësecili shtet ka bërë planet e veta të zhvillimit gjë është e sigurt që, pavarësisht nëse
Kulturë & Showbiz: të vet infrastrukturor, premton me bujë përpara shndërrohet në korridor të tetë puna e nisur,
Juela Meçani shtetasve të vet se, kështu do të zgjidhë e autostrada përgjatë Shkumbinit, do të fundojë në
[email protected] lehtësojë komunikimin me botën dhe me fqinjët, Shkup.
Sport: porse hesapet e të "tre hanxhijve", janë bërë veç Si të mos mjaftonte me kaq, qeveria
Aranit Muraçi e veç e llogaritë e dinamizmit të kësaj hapësire shqiptare ka vendosur t'i paraqesë edhe një
[email protected] Nga PLATOR NESTURI ekonomike me shqiptarë brenda, sikur nuk dalin shans më tepër fqinjit tonë lindor. Me projektin
Redaksia online: mbarë. Gjithësesi, si shtetas i Shqipërisë dhe si për rrugën e Arbrit, çka në vetvete, sipas
Redaktor përgjegjës: Ky shkrim është shkruar posaçërisht taksapagues për punët publike që kryen shteti përllogaritjeve të ekspertëve tanë, do të
Alket Aliu - [email protected] për Albanian Free Press im, shqetësimi kryesor mbetet që rrugët e shkurtonte me 100 kilometra distancën e
Luan Kondi - [email protected] autostradat të cilat do të përthithin miliarda euro Tiranës me Shkupin.
Florian Çuni - [email protected] o shndërrohet në një mister se, cila nga buxheti, të mos mbeten me pikë fundore Lidhjet me Shkupin vërtet po rezultojnë shumë
English Edition: do të jetë harta e linjave kryesore të kufijtë e shtetit shqiptar. të shtrenjta, duke patur parasysh se, drejt tij
Erdi Ibro rrugëve, që do të lidhin vendet e "Përpjekjet titanike" të një vendi të vogël si i fokusohen tri autostrada vetëm nga territori i
[email protected] PBallkanit dhe, së pari, ky pështjellim yni dhe që kërkon të krijojë infrastrukturën rrugore Shqipërisë. Pyetja që shtrohet është, nëse ia
Redaktore letrare: vihet re pikërisht në Ballkanin Perëndimor, në moderne të vetën, rrezikojnë të mbesin pa dalje vlejnë gjithë këto harxhe thjesht për të lehtësuar
trafikun me Maqedoninë dhe nëse vërtet zhvillimi
tre shtete të tij, ku është e shpërndarë edhe
për në botën moderne. Kështu, autostrada e
Nevila Zeneli popullsia shqiptare, - Shqipëri, Kosovë dhe veriut apo e Shkodrës, e cila shkon deri në Han ekonomik i vendit varet pikërisht nga rrugët
[email protected] Maqedoni. të Hotit në kufi me Malin e Zi, mund të mbesë eskluzive me Shkupin? Do të ishte paradoksale
Design & Layout: Shkëputja e Kosovës nga shteti serb dhe pikërisht deri aty. Shteti i Malit të Zi nuk ka ndonjë të mendohej që kjo është zgjidhja e vetme, ashtu
Xhorxh Malo zhvillimet e viteve të fundit në Maqedoni, kur pas projekt për ta zgjatur këtë linjë në territorin e vet, siç duket e çuditshme që të gjitha paratë për
[email protected] shpërthimit të konfliktit etnik, marrëveshja e Ohrit çka do të mundësonte lidhjen me autostradën vepra të rëndësishme publike infrastrukturore,
Zhvillimi i web: siguroi të drejtën e gjuhës dhe të flamurit për Danubiane, duke hapur kështu aksesin e lidhjes hidhen vetëm në një drejtim. Shqipëria nuk është
Avin Studio shqiptarët e këtij messhteti ballkanik, ka nxitur me vendet e Europës Qendrore. Autostrada tjetër aq e pasur sa të ketë të tilla lukse. Për më tepër
[email protected] politikën zyrtare të Tiranës, në bashkëpunim e Shqipërisë së Mesme, përgjatë lumit që, ende ka mungesa të theksuara në rrjetin e
edhe me autoritetet e dy shteteve të reja fqinje të Shkumbin dhe mbi shtratin e Via Egnatia, e cila saj të brendshëm infrastrukturor. Jugu i Shqipërisë
Opinionistët e Albanian Free Press saj, që projektet e mëdha infrastrukturore, të planikohej të ishte pjesë e korridorit të tetë, duket se ka mbetur imun në mungesat e lidhjeve
(Sipas rendit alfabetik) drejtohen pikërisht drejt Verilindjes dhe Lindjes. gjithësesi mund të shkojë më tutje se Qafa e moderne me Tiranën e pjesët e tjera të vendit.
Alfred Peza Padyshim, në këtë vendim, patriotizmi ka qenë Thanës. Në paraqitjen e programit të qeverisë së Autostrada e jugut që, prej katër vjetësh, duket
Apollon Baçe ndër shtysat kryesore dhe si mënyrë se kështu re maqedonase, kryeministri deklaroi se, një ndër se është stopuar. Ndërsa vërehet bollëku i linjave
Edison Ypi do të lidheshin me njëra-tjetrën viset shqiptare. objektivat madhorë të mandatit të tij do të jetë të Shkupit dhe boshllëku infrastrukturor në jug
Vetë autostrada Durrës-Morinë me destinacion
pikërisht krijimi i korridorit të tetë, që do të lidhë
të vendit, nuk mund të të shkojë mendja se, në
Eduart Zaloshnja Kosovën, është mbiquajtur "rrugë patriotike". Lindjen dhe Perëndimin e Ballkanit. Në këtë këtë mënyrë, nga politikat e planeve të zhvillimit
Frrok Çupi Ndërkohë në median shqiptare, analistë dhe aspekt, ai u angazhua se linja antike me të qeverisë, po krijohet një disekuilibër i madh
Plator Nesturi ekonomistë të pavarur, i kanë vënë theksin Shqipërinë e Bullgarinë do të kompletohet me të midis veriut dhe jugut të Shqipërisë. Mos
Roland Qafoku fuqishëm idesë për krijimin e një hapësire të gjitha elementët e infrastrukturës moderne. Pra, harrojmë se, përveç tre linjave të autostradave
Skënder Minxhozi përbashkët ekonomike panshqiptare. Me gjithë jo vetëm në ndërtimin e rrjetit rrugor, por edhe atij që gjithsesi do të fundojnë në Shkup, është
hekurudhor. Përpjekjet e Shkupit për t'iu
planifikuar dhe ndërtimi i një aksi që do të lidhë
këtë dëshirë patriotike, problemet e zhvillimit
Sokol Balla perspektiv ekonomik të Shqipërisë më së shmangur varësisë së saj nga Greqia dhe portet Kukësin dhe Pogradecin, çka do të krijonte një
Sonila Meço tepërmi, varen me krijimin e akseve që do ta lidhin e saj, në këtë rast ndikojnë për mbarë në krijimin rrjet të plotë për lehtësimin e lidhjeve dhe zhvillimin
me vendet e fuqishme dhe të industrializuara të e një rrjeti të përbashkët, çka i intereson e zonave të veriut. Ndërkohë, në jug do të presim
Për t’u abonuar tek gazeta Europës. Por faktet po tregojnë se, ne ende nuk Shqipërisë, për më tepër që portet e saj, Durrësi radhën. Jo për të krijuar linja të brendshme, si
Albanian Free Press e dimë apo nuk arrijmë të përcaktojmë se ku do dhe Vlora, shihen si alternativat më të afërta fjala vjen Tepelenë-Korçë, apo Berat-Këlcyrë, por
kontaktoni në email: të lidhemi me rrjetin europian të qarkullimit. Kjo portuale për Shkupin, që do të shmangë me çdo për lidhjet më normale me qendrën e vendit.
[email protected] ose
www.afp.al/abonime Qëndrimet e shprehura nga autorët në rubrikën OP-ED nuk përfaqësojnë domosdoshmërisht një vijë editoriale të Albanian Free Press