Page 2 - Gazeta AFP
P. 2

E martë, 13 shkurt 2018                                                                                                                       2
                                                                               OP-ED









       Botim i Independent Balkan
       News Agency shpk
       E përditshme, nga e hëna në të
       premte
       Adresa: Kutia postare nr. 86,
       Tiranë - Shqipëri
       Tel:   +355 4 4325539


       Email: [email protected]
       Rrjetet sociale:


              www.twitter.com/afp_al
                                        PARATË QË HEDHIM PËR
              www.facebook.com/afp.al


       Themelues: Spyridon Sideris
       [email protected]
       Kryeredaktor: Edison Kurani
       [email protected]
       Marketing:
       [email protected]                     RRUGËT E BALLKANIT
       Tel: +355 4 4325539
       Cel: +355 67 20 66797
       Menaxher shpërndarjeje:
       Auron Çava                                                                dilemë ngatërrohet më tepër, duke parë se dhe  kusht Selanikun. Gjithësesi, krijimi i një korridori
       [email protected]                                                       vendet tona fqinje, Kosova dhe Maqedonia, pas  të plotë nga Durrësi në bregdetin bullgar, nuk
       Cel: +355 67 20 66798                                                     të cilave jemi ankoruar me ndërtimin e      është diçka e thjeshtë. Nëse hekurudha shqiptare
       Zv/kryeredaktore & Ekonomi:                                               autostradave, në strategjitë e tyre të zhvillimit  mbetet dy kilometra larg kufirit maqedonas, rrjeti
       Eglantina Nasi                                                            nuk përputhen me idetë fillestare, për të cilat ka  i saj nuk ka asnjë kilometër të elektrifikuar.
       [email protected]                                                     derdhur pará në ngritjen e udhëve, shteti shqiptar.  Ndërkohë, nga ana maqedonase mungojnë 50
       Sociale & Shëndeti:                                                       Moskoherenca dhe mungesa e planifikimit     kilometra hekurudhë deri në pikën e Kërçovës,
                                                                                                                             ndërsa mbetet gjithashtu e mangët linja Shkup-
                                                                                 rajonal, vërehet edhe në vendimet e përcjella së
       Sonila Isaku                                                              fundmi nga autoritetet zyrtare të tre shteteve.  Sofje, me gjatësi 164 kilometra. Gjithësesi, një
       [email protected]                                                       Gjithësecili shtet ka bërë planet e veta të zhvillimit  gjë është e sigurt që, pavarësisht nëse
       Kulturë & Showbiz:                                                        të vet infrastrukturor, premton me bujë përpara  shndërrohet në korridor të tetë puna e nisur,
       Juela Meçani                                                              shtetasve të vet se, kështu do të zgjidhë e  autostrada përgjatë Shkumbinit, do të fundojë në
       [email protected]                                                       lehtësojë komunikimin me botën dhe me fqinjët,  Shkup.
       Sport:                                                                    porse hesapet e të "tre hanxhijve", janë bërë veç  Si të mos mjaftonte me kaq, qeveria
       Aranit Muraçi                                                             e veç e llogaritë e dinamizmit të kësaj hapësire  shqiptare ka vendosur t'i paraqesë edhe një
       [email protected]                       Nga PLATOR NESTURI             ekonomike me shqiptarë brenda, sikur nuk dalin  shans më tepër fqinjit tonë lindor. Me projektin
       Redaksia online:                                                          mbarë. Gjithësesi, si shtetas i Shqipërisë dhe si  për rrugën e Arbrit, çka në vetvete, sipas
       Redaktor përgjegjës:                Ky shkrim është shkruar posaçërisht   taksapagues për punët publike që kryen shteti  përllogaritjeve të ekspertëve tanë, do të
       Alket Aliu - [email protected]            për Albanian Free Press         im, shqetësimi kryesor mbetet që rrugët e   shkurtonte me 100 kilometra distancën e
       Luan Kondi - [email protected]                                            autostradat të cilat do të përthithin miliarda euro  Tiranës me Shkupin.
       Florian Çuni - [email protected]     o shndërrohet në një mister se, cila  nga buxheti, të mos mbeten me pikë fundore  Lidhjet me Shkupin vërtet po rezultojnë shumë
       English Edition:                       do të jetë harta e linjave kryesore të  kufijtë e shtetit shqiptar.            të shtrenjta, duke patur parasysh se, drejt tij
       Erdi Ibro                              rrugëve, që do të lidhin vendet e      "Përpjekjet titanike" të një vendi të vogël si i  fokusohen tri autostrada vetëm nga territori i
       [email protected]                 PBallkanit dhe, së pari, ky pështjellim    yni dhe që kërkon të krijojë infrastrukturën rrugore  Shqipërisë. Pyetja që shtrohet është, nëse ia
       Redaktore letrare:             vihet re pikërisht në Ballkanin Perëndimor, në  moderne të vetën, rrezikojnë të mbesin pa dalje  vlejnë gjithë këto harxhe thjesht për të lehtësuar
                                                                                                                             trafikun me Maqedoninë dhe nëse vërtet zhvillimi
                                      tre shtete të tij, ku është e shpërndarë edhe
                                                                                 për në botën moderne. Kështu, autostrada e
       Nevila Zeneli                  popullsia shqiptare, - Shqipëri, Kosovë dhe  veriut apo e Shkodrës, e cila shkon deri në Han  ekonomik i vendit varet pikërisht nga rrugët
       [email protected]           Maqedoni.                                  të Hotit në kufi me Malin e Zi, mund të mbesë  eskluzive me Shkupin? Do të ishte paradoksale
       Design & Layout:                  Shkëputja e Kosovës nga shteti serb dhe  pikërisht deri aty. Shteti i Malit të Zi nuk ka ndonjë  të mendohej që kjo është zgjidhja e vetme, ashtu
       Xhorxh Malo                    zhvillimet e viteve të fundit në Maqedoni, kur pas  projekt për ta zgjatur këtë linjë në territorin e vet,  siç duket e çuditshme që të gjitha paratë për
       [email protected]                  shpërthimit të konfliktit etnik, marrëveshja e Ohrit  çka do të mundësonte lidhjen me autostradën  vepra të rëndësishme publike infrastrukturore,
       Zhvillimi i web:               siguroi të drejtën e gjuhës dhe të flamurit për  Danubiane, duke hapur kështu aksesin e lidhjes  hidhen vetëm në një drejtim. Shqipëria nuk është
       Avin Studio                    shqiptarët e këtij messhteti ballkanik, ka nxitur  me vendet e Europës Qendrore. Autostrada tjetër  aq e pasur sa të ketë të tilla lukse. Për më tepër
       [email protected]               politikën zyrtare të Tiranës, në bashkëpunim  e Shqipërisë së Mesme, përgjatë lumit    që, ende ka mungesa të theksuara në rrjetin e
                                      edhe me autoritetet e dy shteteve të reja fqinje të  Shkumbin dhe mbi shtratin e Via Egnatia, e cila  saj të brendshëm infrastrukturor. Jugu i Shqipërisë
       Opinionistët e Albanian Free Press  saj, që projektet e mëdha infrastrukturore, të  planikohej të ishte pjesë e korridorit të tetë,  duket se ka mbetur imun në mungesat e lidhjeve
       (Sipas rendit alfabetik)       drejtohen pikërisht drejt Verilindjes dhe Lindjes.  gjithësesi mund të shkojë më tutje se Qafa e  moderne me Tiranën e pjesët e tjera të vendit.
       Alfred Peza                    Padyshim, në këtë vendim, patriotizmi ka qenë  Thanës. Në paraqitjen e programit të qeverisë së  Autostrada e jugut që, prej katër vjetësh, duket
       Apollon Baçe                   ndër shtysat kryesore dhe si mënyrë se kështu  re maqedonase, kryeministri deklaroi se, një ndër  se është stopuar. Ndërsa vërehet bollëku i linjave
       Edison Ypi                     do të lidheshin me njëra-tjetrën viset shqiptare.  objektivat madhorë të mandatit të tij do të jetë  të Shkupit dhe boshllëku infrastrukturor në jug
                                      Vetë autostrada Durrës-Morinë me destinacion
                                                                                 pikërisht krijimi i korridorit të tetë, që do të lidhë
                                                                                                                             të vendit, nuk mund të të shkojë mendja se, në
       Eduart Zaloshnja               Kosovën, është mbiquajtur "rrugë patriotike".  Lindjen dhe Perëndimin e Ballkanit. Në këtë  këtë mënyrë, nga politikat e planeve të zhvillimit
       Frrok Çupi                     Ndërkohë në median shqiptare, analistë dhe  aspekt, ai u angazhua se linja antike me   të qeverisë, po krijohet një disekuilibër i madh
       Plator Nesturi                 ekonomistë të pavarur, i kanë vënë theksin  Shqipërinë e Bullgarinë do të kompletohet me të  midis veriut dhe jugut të Shqipërisë. Mos
       Roland Qafoku                  fuqishëm idesë për krijimin e një hapësire të  gjitha elementët e infrastrukturës moderne. Pra,  harrojmë se, përveç tre linjave të autostradave
       Skënder Minxhozi               përbashkët ekonomike panshqiptare. Me gjithë  jo vetëm në ndërtimin e rrjetit rrugor, por edhe atij  që gjithsesi do të fundojnë në Shkup, është
                                                                                 hekurudhor. Përpjekjet e Shkupit për t'iu
                                                                                                                             planifikuar dhe ndërtimi i një aksi që do të lidhë
                                      këtë dëshirë patriotike, problemet e zhvillimit
       Sokol Balla                    perspektiv ekonomik të Shqipërisë më së    shmangur varësisë së saj nga Greqia dhe portet  Kukësin dhe Pogradecin, çka do të krijonte një
       Sonila Meço                    tepërmi, varen me krijimin e akseve që do ta lidhin  e saj, në këtë rast ndikojnë për mbarë në krijimin  rrjet të plotë për lehtësimin e lidhjeve dhe zhvillimin
                                      me vendet e fuqishme dhe të industrializuara të  e një rrjeti të përbashkët, çka i intereson  e zonave të veriut. Ndërkohë, në jug do të presim
        Për t’u abonuar tek gazeta    Europës. Por faktet po tregojnë se, ne ende nuk  Shqipërisë, për më tepër që portet e saj, Durrësi  radhën. Jo për të krijuar linja të brendshme, si
           Albanian Free Press        e dimë apo nuk arrijmë të përcaktojmë se ku do  dhe Vlora, shihen si alternativat më të afërta  fjala vjen Tepelenë-Korçë, apo Berat-Këlcyrë, por
           kontaktoni në email:       të lidhemi me rrjetin europian të qarkullimit. Kjo  portuale për Shkupin, që do të shmangë me çdo  për lidhjet më normale me qendrën e vendit.
           [email protected] ose
           www.afp.al/abonime          Qëndrimet e shprehura nga autorët në rubrikën OP-ED nuk përfaqësojnë domosdoshmërisht një vijë editoriale të Albanian Free Press
   1   2   3   4   5   6   7